poniedziałek, 6 kwietnia 2015

11


Cześć kruszynki!
Pierwszy dzień HSGD za mną. Zostało mi coś ze świąt i miałam dziś ochotę na wszystko co jest słodkie. Nie do końca udało mi się opanować, świetny początek diety, prawda?:) Mam nadzieję, że spaliłam zbędne kcal ćwiczeniami. Jak wam minął lany poniedziałek? Ja cały dzień siedziałam w domu, oblała mnie tylko rodzina. Tak na prawdę nie mam ochoty wychodzić z domu, nie mam pojęcia co się ze mną dzieje. Dawno się też nie ważyłam, boję się że po wczorajszym i dzisiejszym dniu przytyłam. Oby nie. Do tego wszystkiego dostałam zapalenia ucha w niedzielę. To chyba nie jest mój rok.

Bilans z dziś:
- płatki z mlekiem 250 kcal
- żelek 100 kcal
- 1,5 ziemniaka 95 kcal
- kawałek ryby 44 kcal
- babeczka 80 kcal
- bułka z kruszonką 245 kcal
- pół kiwi (nareszcie!)

Razem: 814/900 (mam wrażenie, że zjadłam więcej)

Ćwiczenia: Miley Cyrus Workout Sexy Legs
                   Mel B trening brzucha
                   30 Day Squat Challenge dzień 8
                   30 Day Butt Challenge dzień 5
                   30 Day Ab Challenge dzień 6
                 


Fitspo


fitspo




2 komentarze:

  1. Dobrze ci idzie ;) fajny bilans.Pamiętaj że jak masz ochotę na słodkie lepiej zjeść owoce.Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze idzie, a jeżeli chodzi o bilans jest dobrze ale może być lepiej. Musi być <3 Trzymam kciuki .
    Zapraszam do mnie, od jutra zaczynam.
    Chudość|| Dziennik
    http://being-light-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń