wtorek, 7 kwietnia 2015

12

Cześć kruszynki!

Piszę krótki post bo nauka wzywa. Byłam dziś u lekarza w sprawie tego zapalenia. Pani doktor osłuchała mnie z przodu i z tyłu, sprawdziła gardło i już wiedziała jakie krople mi przepisać! Dodajmy, że zapalenie wyszło mi w uchu, do którego nawet nie zajrzała. To się nazywa służba zdrowia. Może to Wróżbita Maciej w wersji Women? Jeśli czytała mi w myślach to nie będę miała wstępu do tej przychodni haha. Powinnam się teraz zacząć uczyć na geografię ale nie mam ochoty nawet otwierać zeszytu. Bierze mnie obrzydzenie na samą myśl haha.

Bilans z dziś:
- płatki z mlekiem ok.300 kcal
- babeczka 80 kcal
- mała gotowana nóżka z kurczaka 104 kcal
- 5 klusek śląskich ok. 180 kcal

Razem: 664/800
(planuję zjeść coś na kolację, ale jeszcze nie wiem)

Ćwiczenia: Mel B trening brzucha
                   Thigh Exercises
                   30 Day Squat Challenge dzień 9
                   30 Day Ab Challenge dzień 7
                   30 Day Butt Challenge dzień 6



flawfilled:

✩ p r e t t y & p a l e ✩

ultimate pale blog



27-cents:

☯ ☯ pretty and pale ☯ ☯

ultimate pale blog




2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że wróciłaś, będę Cię wspierać *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jak byłam u urologa to zapisał mnie na zabieg bez badań xd czekam od 8 miesięcy a będę miała go dopiero w 2017 czyli gdy będę w Niemczech. Zajebiscie prawda xd ?
    Ładny bilans
    .Trzymaj się ;*
    Zapraszam do mnie,jestem nowa
    Chudość|| Dziennik
    http://being-light-ana.blogspot.com/
    Ps.dodaję do zakładek

    OdpowiedzUsuń