środa, 8 kwietnia 2015

13







Cześć kruszynki!
Pierwszy dzień szkoły i już mam dość. Ogólnie dzisiejszy dzień był do dupy. Najpierw rano wyszedł mi okropny pryszcz na ustach, wyglądałam jak monstrum. Później cała klasa na lekcji muzyki z dupy zaczęła wyśmiewać się z moich idoli, zranili mnie tym strasznie. A zazwyczaj kiedy jestem zraniona, w myślach wyobrażam sobie grób kuzyna. Prawie się popłakałam na lekcji. Śpij spokojnie Igorku [*]
Pojechałam do lekarza i zapomniałam się zapytać co mogę jeść. Super. Przez to zaczęła się kłótnia z moją mamą. Poleciały na prawdę okropne słowa.
Mam jutro kartkówkę z angielskiego, trzymajcie kciuki.

Bilans z dziś:
- płatki z mlekiem ok.250 kcal
- 1,5 bułki z szynką 287 kcal
- 1/3 chałki ok.288 kcal
(jadłam jeszcze owoce, ale ich nie liczę)
Razem: 825/950

Trzymajcie się kruszyny! Wytrwamy do piątku!





mortalem:

Insta : mxnon.jpg



3 komentarze:

  1. Śpij Igorku (*) :(
    Powodzenia w kartkowce,napiszesz ją świetnie:*
    Ja dostałam 5 to ty 6♥
    Bilans ładny ;3
    Powodzenia, trzymaj się.
    http://being-light-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny bilans :D Moim zdaniem każdy ma prawo lubić co tylko zechce i nikt nie ma prawa go za to wyśmiewać. Każdy ma gusta i guściki ^^ Powodzenia jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Składam najszczersze kondolencje.. Wyśmiewanie się jest okrutne, wiem coś o tym.. Ładny bilans, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń