poniedziałek, 23 marca 2015

08



Cześć kruszynki!
Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mój się strasznie dłuży. Do środy siedzę w domku, idę wtedy na badania kontrolne i dowiem się czy w czwartek idę do szkoły. Z jednej strony strasznie nudzi mi się w domu, lecz z drugiej przeraża mnie powrót do kartkówek, sprawdzianów, pytań itd. Zastanawiam się nad jakąś dietą tylko nie mam pojęcia jaką, wrócić do HSGD czy wziąć się za coś nowego?

Bilans z dziś:
- płatki z mlekiem ok. 170 kcal
- 3 wafle ryżowe 57 kcal
- mała miseczka zupy pomidorowej 150 kcal
- biszkopty 455 kcal
- bułka z szynką 250 kcal

Razem: 1082 kcal

Jestem na siebie cholernie zła za te biszkopty, ale nic już nie mogę zrobić.

Trzymajcie się chudo księżniczki!


miserablepale:

 pretty, pretty, pretty pale



cvmbrella:

loverpale:

- nsfw pale  -

daddy’s little princess

♥♥♥


fluhm:

may i be your pale prince?

♥♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz