środa, 28 października 2015

01 powrót na stare śmieci

hej?
nie wiem jak zacząć. może po prostu kontynuujmy.
przytyłam.
znowu.
moje napady wróciły.
znowu.
nie mogę się na niczym skupić.
znowu.
myślę tylko o jedzeniu.
znowu.
mam dość życia.
znowu.
muszę coś zmienić.
znowu.

najlepszym wyjściem będzie wrócenie tutaj. pamiętam jak cieszyłam się z każdego kilograma mniej.
jak ważne było dla mnie wasze wsparcie.

więc wracam. postaram się dodawać notki najczęściej jak się da i przede wszystkim nie zawalać.
dziękuję, do jutra.






3 komentarze:

  1. cześć :) trafiłam tu przez przypadek. i widzę że zaczynasz od nowa. 90 dni. Duzo, życzę powodzenia :) A mam pytanie z tą dietą HSGD, to jak stosujesz? tak jak tam pisze, że owoce i warzywa bez ograniczeń? co o tym myślisz?
    życze powodzenia
    zapraszam http://love-and-coffee.ownlog.com/
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owoce i warzywa nie są wliczane do limitu więc tak naprawdę można je jeść bez ograniczeń, chociaż wiadomo, im mniej tym lepiej

      Usuń
  2. Co do przytyCIA, jak ćwiczysz to mogła ci się zwiększyć waga, bo ci się mięśnie wyrabiają☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń